Evidenta contabila
Salarizare si personal
Consultanta financiara
Audit financiar
Infiintare firme
Evidenta contabila
– Intocmirea registrului jurnal, registrului inventar, jurnalelor de TVA;
– Intocmirea balantei de verificare lunare;
– Stabilirea obligatiilor de plata lunare si trimestriale;
– Intocmirea si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele;
– Intocmirea, certificarea si depunerea situatiilor finaciare conform legislatiei;
– Reprezentarea societatii in fata organelor de control.
SALARIZARE SI ADMINISTRARE PERSONAL
– Colectare, verificare si procesare date salariale (pontaje, informatii privind relatiile de
munca, concedii medicale, concedii de odihna, CFP, etc);
– Intocmire si furnizare fisiere necesare salarizare;
– Intocmire si furnizare rapoarte solicitate de catre autoritati;
– Suport si consultanta privind interpretarea legislatiei aplicabile;
– Gestionarea dosarelor de personal ai angajatilor beneficiarului (inclusiv actualizare REVISAL)
– Intocmirea actelor aditionale cuprinzand clauzele specifice ale contractelor de munca:
Consultanta financiara
– Identificarea politicilor contabile si fiscale cele mai avantajoase pentru societate si asistenta in obtinerea facilitatilor fiscale legale si aplicabile societatii;
– Consultanta privind organizarea contabilitatii financiare si de gestiune in conformitate cu prevederile legale;
– Consultanta privind optimizarea fiscalitatii: impozitul pe venitul global sau pe profit, TVA, asigurari sociale, etc.;
– Consultanta privind modul de intocmire a rapoartelor semestriale si anuale si certificarea acestora;
– Consultanta si asistenta manageriala privind organizarea departamentului financiar contabil;
– Asistenta in vederea evitarii dublei impuneri;
– Asistenta in redactarea contestatiilor sau a altor documente comunicate organelor fiscale;
– Asistenta in timpul controalelor fiscale la sediul societatii.
Audit financiar
– Auditarea situatiilor financiare conform prevederilor OMFP 1752/2005 pentru aprobarea reglementarilor contabile conforme cu directivele europene si Ordonantei 28/2006 privind reglementarea unor masuri finaciare-contabile;
– Asigurarea asistentei de specialitate in vederea retratarii conturilor anuale in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiare (IFRS) aplicabile in Romania.
– Evaluarea principiilor contabile folosite si a estimarilor semnificative facute de catre conducere, precum si evaluarea prezentarii generale a situatiilor financiare;
– Misiuni de audit ale proiectelor finantate din fonduri nerambursabile UE.
Infiintare firme
– Înființare firmei propriu-zise (redactare și întocmire documnetelor necesare; consultanță și suport)
– Adăugare asociat
– Majorare/micsorare capital social
– Cesiune părți sociale
– Autorizare coduri CAEN
– Schimbare denumire firmă